© 2008 

www.lommeulken.dk


Login

Brugernavn:

Password:

Husk mig?
log ind

















En tur i gummibåden



Aborre på 0 kg. og 31 cm. fanget af Rasmus Sonne

Beretning
Efter to spontane ture i gummibåden i forsøget på en stor sommeraborre og kun fisk i start 30’erne, må jeg søge nye vande. Trods alt har det givet to gode ture, hvor jeg virkelig er blevet fan af gummibådsfiskeriet. Nemt, mobilt og kan sættes i alle steder

20-8-2025
Malthe Wisler Johansen | malthewisler@gmail.com
Fedt med gummibåd! Jeg joiner gerne i flyderingen en dag :)
20-8-2025 13:04:23